As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

joi, 11 septembrie 2008

Sunt din afara tarii

Ma duc ieri impreuna cu o doamna la un magazn sa cumparam niste cioburi!
Si neputand sa-mi las acasa firea irascibila, ma dau in spectacol la magazin.
-Nu va suparati (sper ca am zis), dar de ce sunt atat de scumpe "cioburile" astea? Ca sincer mi se par exagerat de scumpe!
-Pentru ca sunt importate din afara tarii! (mi-a raspuns tanara vanzatoare)

Pentru o secunda m-am simtit in 1990 primavara cand stateam la cozi in targ in spatele portbagajelor de Dacii sa-mi cumpar blugi prespalati in afara tarii!

-Si de unde sunt importate aceste extraordinare piese de muzeu, d-soara?
-Din China!
-Ooo, atunci se explica ce de sunt atat de scumpe! Pentru ca sunt atat de ieftine in China!

Mi-ar fi placut ca nestiutoarea vanzatoare sa raspunda: sunt asa scumpe pentru ca sunt multi tampiti care chiar le cumpara! Dar cred ca era o tanara foarte delicata si nu putea sa zica asa ceva!

Niciun comentariu: